Klantgericht werken
Klantvriendelijkheid is nog geen klantgerichtheid...
Hier is veel overgeschreven en bijna een open deur, of toch niet… Weten wij werkelijk wat de perceptie van de klant is? Of hebben wij die maar ingevuld en gaan wij toch voornamelijk voor de efficiëntie van de afdeling en organisatie? Wat is nu toch het verschil tussen klantvriendelijkheid en klantgerichtheid. Wat zijn de 5 wetten van klantgerichtheid en de 5 B’s van klantvriendelijkheid. Hoe maken we klanten ambassadeurs van onze organisatie? Wij nemen je mee naar een wereld van de klant en onderzoeken onze klantgerichtheid. Deze training bezorgt jou een energieke beleving en ervaring.
Onderwerpen die tijdens deze training ondermeer aan bod komen zijn:
- De vijf wetten van klantgerichtheid
- De 5 B’s van klantvriendelijkheid
- Beïnvloeden zonder macht
Wilt u weten hoe klantgericht uw organisatie is? Laat Noscere eens de thermometer in uw organisatie steken. Door middel van het afleggen van Mystery bezoeken brengt Noscere de klantgerichtheid binnen uw organisatie in kaart. Naderhand krijgt u een gedetailleerd rapport zonder verdere verplichtingen.